OGŁOSZENIA

Ogłoszenie o zamówieniu / Przetarg

 

Roboty budowlane

Doprowadzenie wody miejskiej w ROD „Generalska” przy ul. Bystrej B/N w Warszawie.

 

SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY

  • Rola Zamawiającego:

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez Zamawiającego

  • Nazwa Zamawiającego:

Polski Związek Działkowców Stowarzyszenie Ogrodowe w Warszawie Rodzinny Ogród Działkowy „Generalska”

  • Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 007015915-20287
  • Adres Zamawiającego:

1.4.1) Ulica: Bystra B/N

1.4.2) Miejscowość: Warszawa

1.4.3) Kod pocztowy: 03-573

1.4.4) Województwo: Mazowieckie

1.4.5) Kraj: Polska

1.4.6) Adres poczty elektronicznej: rod.generalska@gmail.com

1.4.7) Adres strony internetowej Zamawiającego: https://rodgeneralska.pl/

1.5) Rodzaj Zamawiającego: Stowarzyszenie ogrodowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

 

2.1) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia / Przetargu

2.2) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Doprowadzenie wody miejskiej w ROD „Generalska”

2.4) Data ogłoszenia: 18.04.2024 rok

2.5) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.6) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.7) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.8) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy

 

SEKCJA III – UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

 

3.1) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://rodgeneralska.pl/

3.2) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.3) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.4) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami – adres email: rod.generalska@gmail.com

3.5) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski

3.6) RODO (Obowiązek informacyjny):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95146/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych na potrzeby niniejszego postępowania jest: ROD „Generalska”.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na: „Doprowadzenie wody miejskiej w ROD Generalska”

3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2019 r., poz. 2019 ze zm.),

4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1) Rodzaj zamówienia: Doprowadzenie wody miejskiej w ROD „Generalska”

4.2) Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej na ternie ROD „Generalska” przy ul. Bystrej B/N w Warszawie

 

Zakres robót obejmuje:

– rozprowadzenie rur do wody pitnej na terenie Ogrodu

– montaż zasuw

 

Istotne parametry inwestycji:

Długość sieci wodociągowej do wykonania 832 m
w tym metodą wykopu

Zabezpieczenie infrastruktury elektrycznej podczas wykopów

 

Dodatkowe elementy doprowadzenia wody pitnej:

– montaż rur PEHD100 o średnicy 110 mm

– montaż uzbrojenia sieci wodociągowej – zasuwy

– wykonanie naprawy dróg i wjazdów po przekopach

 

4.2.2) Okres realizacji zamówienia: 4 miesiące

4.2.3) Zamawiający przewiduje wznowienie: nie

4.3) Kryteria oceny ofert

4.3.1) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.3) Nazwa kryterium: Cena

4.3.4) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.2) Rodzaj kryterium: inne

4.3.3) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancyjnego na wykonane roboty (minimum 36 miesięcy) oraz zamontowane materiały

4.3.4) Waga: 40

4.3.5) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
4. zdolności technicznej lub zawodowej;

SEKCJA VI – PROCEDURA

6.1.) Termin składania ofert: 2024.04.20 10:00

6.2.) Miejsce składania ofert: rod.generalska@gmail.com

6.3.) Termin otwarcia ofert: 2024.05.09 17:30

6.4.) Termin związania ofertą: 14 dni

 

——————————————————————————————————————————————————

Ogłoszenie o zamówieniu / Przetarg

Roboty budowlane

Doprowadzenie wody miejskiej w ROD „Generalska” przy ul. Bystrej B/N w Warszawie.

SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY

  • Rola Zamawiającego:

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez Zamawiającego

  • Nazwa Zamawiającego:

Polski Związek Działkowców Stowarzyszenie Ogrodowe w Warszawie Rodzinny Ogród Działkowy „Generalska”

  • Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 007015915-20287
  • Adres Zamawiającego:

1.4.1) Ulica: Bystra B/N

1.4.2) Miejscowość: Warszawa

1.4.3) Kod pocztowy: 03-573

1.4.4) Województwo: Mazowieckie

1.4.5) Kraj: Polska

1.4.6) Adres poczty elektronicznej: rod.generalska@gmail.com

1.4.7) Adres strony internetowej Zamawiającego: https://rodgeneralska.pl/

1.5) Rodzaj Zamawiającego: Stowarzyszenie ogrodowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

 

2.1) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia / Przetargu

2.2) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Doprowadzenie wody miejskiej w ROD „Generalska”

2.4) Data ogłoszenia: 18.04.2024 rok

2.5) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.6) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.7) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.8) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy

 

SEKCJA III – UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

 

3.1) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://rodgeneralska.pl/

3.2) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.3) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.4) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami – adres email: rod.generalska@gmail.com

3.5) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski

3.6) RODO (Obowiązek informacyjny):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95146/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych na potrzeby niniejszego postępowania jest: ROD „Generalska”.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na: „Doprowadzenie wody miejskiej w ROD Generalska”

3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2019 r., poz. 2019 ze zm.),

4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1) Rodzaj zamówienia: Doprowadzenie wody miejskiej w ROD „Generalska”

4.1.2) Wartość zamówienia: 140 000 PLN brutto

4.2) Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej na ternie ROD „Generalska” przy ul. Bystrej B/N w Warszawie

Zakres robót obejmuje:

– rozprowadzenie rur do wody pitnej na terenie Ogrodu

– montaż zasuw

Istotne parametry inwestycji:

Długość sieci wodociągowej do wykonania 832 m
w tym metodą wykopu

Zabezpieczenie infrastruktury elektrycznej podczas wykopów

 

Dodatkowe elementy doprowadzenia wody pitnej:

– montaż rur PEHD100 o średnicy 110 mm

– montaż uzbrojenia sieci wodociągowej – zasuwy

– wykonanie naprawy dróg i wjazdów po przekopach

 

4.2.2) Okres realizacji zamówienia: 4 miesiące

4.2.3) Zamawiający przewiduje wznowienie: nie

4.3) Kryteria oceny ofert

4.3.1) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.3) Nazwa kryterium: Cena

4.3.4) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.2) Rodzaj kryterium: inne

4.3.3) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancyjnego na wykonane roboty oraz zamontowane materiały

4.3.4) Waga: 40

4.3.5) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

 

SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
4. zdolności technicznej lub zawodowej;

SEKCJA VI – PROCEDURA

6.1.) Termin składania ofert: 2024.04.20 10:00

6.2.) Miejsce składania ofert: rod.generalska@gmail.com

6.3.) Termin otwarcia ofert: 2024.05.09 17:30

6.4.) Termin związania ofertą: 14 dni

——————————————————————————————————————————————–

 

Przetarg 1/2024 Instalacja sieci wodociągowej OGŁOSZENIE Zarząd ROD „Truskawka” położony na ul. Rybnej b/n w Radomiu NIP-796 25 56 649

 

Ogłasza przetarg na

Budowę wewnętrznej sieci wodociągowej z przyłączami dla potrzeb zasilania działek na terenie rodzinnego ogrodu działkowego przy ul. Rybnej w Radomiu.

Sieć wykonana będzie z rur PE-100 63/32 mm o łącznej długości ok. 1200 m.

Część robót należy wykonać metodą bezwykopową.

 

Kody CPV:

45111200-0-Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.

4532150-8-Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody.

 

Wymagania:

1.Prace wykonywane zgodnie z projektem budowlanym. Do wglądu po uprzednim umówieniu się w Zarządzie ROD. Tel.: 729 117 979

2.Zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót.

3.Pozostawieniu terenu po wykonaniu zadania uporządkowanego.

4.Kryterium oceny ofert jest 100% cena. Zarząd ROD jest uprawniony do przyjęcia lub odrzucenia oferty, bez podania przyczyny.

5.Termin składania ofert na emaila do dnia 30 04 2024 r. na adres e-mail: rodtruskawkaradom@pzd.pl

Oferta powinna zawierać:

6.Dane identyfikujące oferenta (nazwę, adres ,  adres email , nr. telefonu)

7.Certyfikaty i zezwolenia – wpis CEIDG

8.Zakres ,oraz wartość brutto i netto dla całego zakresu robót wraz z parafowanym projektem umowy (dołączony do ogłoszenia)

 

9.Termin realizacji do 31.12.2024 r.

10.Okres gwarancji minimum 36 miesięcy ,od dnia odbioru robót  potwierdzonego protokołem odbioru prac.

11.Wykonawca powinien dysponować swoim sprzętem do wykonania zadania.

12.Oferta powinna być czytelna i sporządzona w języku polskim.

13.Zapisy nieuregulowane umową  będą obowiązującymi przepisami prawa.

 

Załączniki:

  1. Projekt budowlany
  2. Projekt umowy

 

———————————————————————————————————————————————————–

Ul. Annopol / Inowłodzka

Reprezentowana przez:

Dorota Potoniec – Sekretarz ROD Pelcowizna

Zaproszenie do składania ofert w trybie zachowania konkurencyjności.

Limit kwoty zamówienia: poniżej progu 80 000 EUR netto. Zamówienie nie podlega regułom Prawa Zamówień Publicznych, podlegając pod Statut Polskiego Związku Działkowców oraz Uchwałę nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego Związku Działkowców („Uchwała”).

Realizowane Zadanie jest współfinansowane ze środków otrzymanych od Samorządu Województwa Mazowieckiego pn. „Mazowiecki Instrument Aktywizacji Działkowców – Mazowsze dla działkowców 2024”  współfinansowano ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.

Szanowni Państwo,

Niniejszym zapraszamy Państwa do składania ofert na wykonanie Zadania. Szczegóły zapytania ofertowego przedstawiamy poniżej:

  1. Przedmiot zapytania:

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie modernizacji zasilania altan ogrodowych na terenie ROD Pelcowizna, dalej „Zadanie”.

Szczegółowe warunki wykonania Zadania określono w załączniku nr 1 do Zapytania, pn. „Projekt wykonawczy. Modernizacja zasilania altan ogrodowych – ETAP 1”.

[Załącznik nr 1 – ROD-1-2024]

  1. Przewidywane Wymagania techniczne (warunki szczególne):

Określone w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania [Załącznik nr 1 – ROD-1-2024].

  • Warunki zamówienia:

– Okres realizacji Zadania: zgodnie z uzgodnionym harmonogramem, jednak nie później niż do 30.09.2024r.

– Gwarancja na wykonane roboty nie mniej niż 24 miesiące.

  1. Terminy

– termin składania ofert: 14 dni od daty publikacji ogłoszenia, tj. 22.04.2024r. godz. 23:59

– możliwość wykonania wizji lokalnej: do 12 dni od daty publikacji ogłoszenia, z minimum 1-dniowym, wcześniejszym umówieniem terminu z Opiekunem Przetargu.

 

Szczegóły i dokumenty: pobierz

 

————————————————————————————————————————————————————–

Polski Związek Działkowców Rodzinny Ogród Działkowy „OWOC”

  1. Żwirki i Wigury 10; 02-143 Warszawa

 

O G Ł O S Z E N I E       P R Z E T A R G O W E

Zarząd ROD „OWOC” rozpoczyna budowę na swoim terenie, na wydzielonej działce o powierzchni 266 m², budynku biurowego Zarządu o powierzchni zabudowy 58 m² + weranda 12 m². Budynek niepodpiwniczony, parterowy, murowany wraz ze szczelnym zbiornikiem na nieczystości ciekłe.

W 2024 roku – wykonanie stanu surowego zamkniętego.

 

Zakres prac:

  1. Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
  2. Betonowanie konstrukcji. Konstrukcje z betonu zbrojonego.
  3. Roboty izolacyjne. Izolacja cieplna.
  4. Instalowanie ścianek działowych
  5. Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie.
  6. Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
  7. Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne

podobne roboty specjalistyczne

 

Planowany termin realizacji prac wraz z odbiorem technicznym:

od 1 czerwca do 15 sierpnia 2024 r.

 

Kryterium wyboru oferenta stanowią:

  1. kwota umowna wykonania inwestycji – 80 %
  2. termin – 10 %
  3. warunki gwarancji oraz rękojmi – 5 %
  4. doświadczenie przy realizacji tego typu inwestycji – 5 %

 

Wymagane dokumenty (dla zainteresowanych dostępne w wersji elektronicznej):

  1. Załącznik nr 1.
  2. Załącznik nr 2. Dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej.
  3. Dokument potwierdzający aktualne uprawnienia do prowadzenia tego typu robót.
  4. Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie kosztorysu inwestorskiego.
  5. Polisa OC.
  6. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych z ostatnich 3 lat, w tym minimum 2 roboty budowlane zakończone protokołem odbioru.
  7. Referencje mile widziane.

Inwestor zaprasza do zapoznania się z projektem architektoniczno-budowlanym w biurze Zarządu ROD „OWOC” w Warszawie ul. Żwirki i Wigury 10 po uprzednim skontaktowaniu się z Zamawiającym. Wskazana wizja lokalna.

Inwestor informuje, że nie posiada jeszcze prawomocnego pozwolenia na budowę. Dokumenty zostały złożone w Urzędzie Dzielnicy Warszawa Włochy.

Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny.

 

Oferty należy składać na załączniku nr 1 w terminie do dnia 28 kwietnia 2024 roku do godz. 24.00 wyłącznie na adres poczty elektronicznej Ogrodu rodowocwarszawa@pzd.pl.

Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi do dnia 4 maja 2024 roku.

Oferenci zostaną powiadomieni o wynikach przetargu za pośrednictwem poczty elektronicznej w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia.

 

Kontakt telefoniczny: 603 929 609 – Prezes Zarządu

Zapraszamy do składania ofert

Załączniki: pobierz

———————————————————————————————————————————————-

Polski Związek Działkowców

Zarząd Rodzinnych Ogrodów Działkowych „Stefana Starzyńskiego w Warszawie”,

ul. Wolińska 20P

03-699 Warszawa

NIP 524-2317-921

REGON 00701591520183

WWW: www.rodstarzynskiego.waw.pl

Email: rodstarzynskiegowarszawa@gmail.com

 

Przetarg 01/2024 – naprawa drogi wewnętrznej / alei oraz parkingu na terenie ROD.

 

Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego im. Stefana Starzyńskiego (zwany dalej ROD), ogłasza przetarg w zakresie określonym w “Wymagania”.

 

Wymagania:

  1. Wykonanie projektu poglądowego
  2. Okres realizacji do 30.04.2024 lub wskazanie możliwego terminu realizacji każdego z etapów
  3. Prace wykonywanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w tym BHP i p.poż
  4. Pozostawienie terenu po wykonaniu zadania uporządkowanego, zachowanie / odzyskanie elementów takich jak obrzeża, płyty chodnikowe / betonowe, grys – możliwych do odzyskania / zachowania
  5. Zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót
  6. Zapisy nieuregulowane umową regulowane będą obowiązującymi przepisami prawa
  7. Zarząd ROD uprawniony jest do przyjęcia lub odrzucenia oferty bez podania przyczyny oraz odpowiedzi na wybrane oferty
  8. Termin składania ofert via email do dnia 23.02.2024, godz. 18:00
  9. ROD zastrzega sobie prawo zmiany zakresu i kolejności prac lub realizacji wyłącznie wybranych etapów
  10. Minimalny zakres złożonej oferty:

– dane identyfikujące oferenta (nazwę, adres, adres www, adres email, dane osoby kontaktowej)

– certyfikaty i zezwolenia, wpis CEIDG

– zakres oraz wartość brutto oraz netto dla poszczególnych etapów odrębnie

– termin realizacji

  1. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy od dnia odbioru robót potwierdzonego protokółem odbioru prac
  2. Wykonawca dysponuje w chwili rozpoczęcia prac sprzętem: koparko-ładowarka – min. 1 szt., samochód ciężarowy do transportu materiału drogowego – min. 1 szt., równiarka samojezdna – min. 1 szt., walec samojezdny – min. 1 szt., ręczne narzędzia budowlane do wykonywania wykopów i plantowania – 2 kpl.

 

Zakres zadania:

  1. Etap 1 – dokończenie remontu nawierzchni al. Trakcyjna: materiał wodoprzepuszczalny, ~350 m2, korytowanie, obrzeża betonowe na całej szerokości 100/20/6 kolor szary, krawężniki drogowe na wysokości wjazdów w aleje 100/30/15 kolor szary, ułożenie 2 warstw kruszywa 2 – 3 cm oraz 12 cm, zagęszczanie walcem, wywóz nieczystości i odpadów zebranych w trakcie realizacji zadania oraz przyciętych w trakcie prac krzewów, zasianie trawy na poboczu po wykonaniu zadania
  2. Etap 2 – wykonanie remontu nawierzchni al. Środkowa: materiał wodoprzepuszczalny, ~ 800 m2, korytowanie, obrzeża betonowe na całej szerokości 100/20/6 kolor szary, krawężniki drogowe na wysokości wjazdów w aleje 100/30/15 kolor szary, ułożenie 3 warstw kruszywa 2 – 3 cm, 5 cm, 15 cm, zagęszczanie walcem, wywóz nieczystości i odpadów zebranych w trakcie realizacji zadania oraz przyciętych w trakcie prac krzewów, zasianie trawy na poboczu po wykonaniu zadania
  3. Etap 3 – wykonanie remontu części parkingu od ul. Bystra: materiał wodoprzepuszczalny z podczyszczeniem zanieczyszczeń, ~600 m2, korytowanie, obrzeża betonowe 100/20/6 ~100 mb kolor szary, krawężniki drogowe 100/30/15 ~ 20 mb kolor szary, ułożenie 3 warstw kruszywa 2 – 3 cm, 10 cm, 15 cm, zagęszczanie walcem, ułożenie kostki ~80 m2 (bez zakupu – kostka na stanie ROD), wywóz / przełożenie płyt betonowych z demontażu, nieczystości i odpadów zebranych w trakcie realizacji zadania oraz przyciętych w trakcie prac krzewów

Załącznik – Poglądowy widok lokalizacji drogi / alei / parkingu

————————————————————————————————————————————————————–

Zapytanie ofertowe na prace dotyczące renowacji hydroforni mieszczącej się w ROD „Wodniak” ul. Cyklamenów 9, Warszawa

Prosimy o zgłaszanie ofert  dotyczących ww. zadania . Zakres oferty powinien zawierać :

  1. Wykonanie zagłębienia w posadzce hydroforni o średnicy 400 mm i głębokości około 80

cm do pompowania wody i osadów zrzucanych ze zbiornika hydroforowego.

  1. Wykonanie otworu w ścianie pod rurę tłoczną z pompy zanurzeniowej.
  2. Wykonanie metodą przecisku rurociągu tłocznego od budynku hydroforni do rowu

melioracyjnego, rurą PEHD 2 cale. Wprowadzenie rury tłocznej do hydroforni i

podpięcie do pompy zanurzeniowej.

  1. Dostawa i montaż pompy zanurzeniowej z wyłącznikiem pływakowym do pompowania

wody i osadów zrzucanych ze zbiornika.

  1. Dostawa i montaż zbiornika pionowego przeponowego 300 l.

Montaż trójnika siodłowego z odejściem 1 1⁄4” wraz z zaworem kulowym 1 1⁄4” oraz

montaż zasuwy odcinającej DN80. Demontaż przetwornika ciśnienia ze zbiornika

hydroforowego i montaż przed nowym zbiornikiem przeponowym.

  1. Wykonanie spustu ze zbiornika hydroforowego do zagłębienia w posadzce.
  2. Mycie wysokociśnieniowe i czyszczenie wewnętrznej powierzchni zbiornika

hydroforowego ze szlamu, złogów manganu i żelaza.

  1. Usunięcie starej powłoki lakierniczej, ognisk korozji, wewnątrz zbiornika hydroforowego,

metodą gradowania.

  1. Odtłuszczenie wewnętrznej powierzchni zbiornika i trzykrotne malowanie zbiornika

wewnątrz specjalistyczną farbą do malowania zbiorników wewnątrz, z atestem

higienicznym.

  1. Czyszczenie zewnętrznej powierzchni zbiornika hydroforowego z luźnej farby i rdzy.
  2. Odtłuszczenie zewnętrznej powierzchni zbiornika i dwukrotne malowanie zewnętrznej

powłoki zbiornika.

 

Na zgłoszenia czekamy do 15/01/2024 pod adresem mailowym : rodwodniakwarszawa@pzd.pl

————————————————————————————————————————————————————–

 

 

Dokumenty i szczegóły

 

———————————————————————————————————————–

—————————————————————————————————————————-

 

Szczegóły: Ogłoszenie Wolica – szczegóły

 

————————————————————————————————————————————————-

 

————————————————————————————————————————————————————-