Informacje, Informacje OZM

Promocja ogrodów działkowych w „Pytaniu na śniadanie” w TVP 2

Promocja ogrodów działkowych w „Pytaniu na śniadanie” w TVP 2

pns-logoW ciekawy sposób zaprezentowano ogrody działkowe w popularnym porannym programie „Pytanie na śniadanie” w telewizyjnej Dwójce. 8 sierpnia w czasie kilku wejść antenowych pod hasłem „Pora na pomidora” telewizyjna „pogodynka” na terenie ROD „Sowińskiego” w Warszawie, nie tylko przedstawiała prognozę pogody, ale rozmawiała także z działkowcami w różnym wieku, pokazując plony działkowe i przedstawiając działki jako wspaniały sposób na rodzinne spędzanie czasu w mieście.

Wyraźnie zauważalna jest w ostatnim czasie nie tylko moda na ogródki działkowe, ale także zainteresowanie mediów działkami, które coraz częściej przedstawiane są jako wartościowe, zdrowe miejsce rodzinnych spotkań i dobrodziejstwo dla mieszkańców miast – bez względu na ich wiek.

Zobacz: „Pora na pomidora” w ROD „Sowińskiego”  cz.3

„Pora na pomidora” cz. 4

„Pora na pomidora” cz. 2

„Pora na pomidora” cz. 1

 

oma

Pozostałe artykuły:

Chcesz dołączyć do naszego zespołu i stać się częścią Polskiego Związku Działkowców? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do naszego newslettera, by nie przegapić ciekawostek i porad dotyczących życia na Twojej działce!

Wyszukiwarka wpisów