INFO, Informacje, Sprawy działkowców

Informacja w sprawie usuwania wyrobów i odpadów zawierających azbest

Informacja w sprawie usuwania wyrobów i odpadów zawierających azbest

250px-Eternit_5W związku z dużą ilością pytań płynących od zarządów ROD w sprawie odpadów zawierających azbest, zachęcamy do zapoznania się z wytycznymi dotyczącymi tej kwestii.

Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów/odpadów zawierających azbest

Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej  w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest

W pierwszej kolejności należy zgłosić problem do Wydziału Ochrony Środowiska właściwego Urzędu Gminy, aby uzyskać szczegółowe informacje odnośnie dalszego postępowania.

Szczegółowe zasady udzielania dotacji na realizację inwestycji z zakresu usuwania i unieszkodliwiania wyrobów/odpadów zawierających azbest określone są w załączniku nr 3 do uchwały nr LXIII/1764/2013 Rady m.st. Warszawy z dnia 29.08.2013r.

Wnioski o udzielenie dotacji na realizację inwestycji z zakresu usuwania i unieszkodliwiania wyrobów/odpadów zawierających azbest należy składać w Biurze Ochrony Środowiska w następujących terminach: a) od dnia 1 września do dnia 31 grudnia roku poprzedzającego planowany rok realizacji inwestycji, b) od dnia 2 stycznia do dnia 31 marca roku, w którym planowana jest realizacja inwestycji.

Pozostałe artykuły:

Chcesz dołączyć do naszego zespołu i stać się częścią Polskiego Związku Działkowców? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do naszego newslettera, by nie przegapić ciekawostek i porad dotyczących życia na Twojej działce!

Wyszukiwarka wpisów