Okręgowy Zarząd Mazowiecki Polskiego Związku Działkowców poszukuje do swojego biura w Warszawie specjalistów na stanowiska głównej księgowej oraz inspektora ds. inwestycji i remontów. Szczegóły dotyczące wolnych stanowisk pracy można znaleźć w zakładce PRACA na naszej stronie lub klikając link: Praca w biurze OZM PZD
1. GŁÓWNA KSIĘGOWA/GŁÓWNY KSIĘGOWY
Obowiązki:
– nadzór nad prowadzeniem pełnej księgowości Rodzinnych Ogrodów Działkowych,
– nadzór nad prowadzeniem ewidencji księgowej środków trwałych,
– sporządzanie sprawozdań finansowych dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych PZD,
– księgowanie wraz z dekretacją w programie DGCS System PZD dokumentów księgowych,
– kontrola i nadzór nad podległym pracownikami,
– nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych w zakresie spraw finansowo księgowych,
– organizowanie i prowadzenie szkoleń finansowo-księgowych,
– udział w organizowaniu ośrodków finansowo-księgowych na terenie Okręgu Mazowieckiego,
– bieżące monitorowanie przepisów związkowych oraz innych, dotyczących spraw finansowo-księgowych,
– doradztwo i wsparcie przy prowadzeniu spraw finansowych ROD.
Wymagania:
– wykształcenie wyższe ekonomiczne w zakresie finansów i rachunkowości,
– doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
– znajomość przepisów podatkowych,
– znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych,
– znajomość pakietu Microsoft Office (przede wszystkim Excel, Word),
– komunikatywność,
– odporność na stres,
– chęć podejmowania nowych wyzwań,
– umiejętność pracy w zespole
Dodatkowym atutem będzie:
– doświadczenie w biurze rachunkowym,
– doświadczenie w zakresie prowadzenia księgowości stowarzyszeń,
– prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
– pracę w miłej atmosferze
– stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę.
Prosimy o podanie w zgłoszeniu oczekiwań finansowych. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.
2. INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
Opis oferty pracy:
WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe budowalne (lub pokrewne)
• Wskazane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu
inwestycjami i remontami
OBOWIĄZKI I CZYNNOŚCI:
1. Bieżąca i bezpośrednia współpraca z zarządami ROD oraz funkcjonującymi w nich komisjami problemowymi w zakresie inicjowania oraz realizacji zadań remontowo-inwestycyjnych w ogrodach, na każdym etapie postepowania:
– opracowania wniosku na walne zebranie w sprawie realizacji zadania,
– planowania i projektowania zadania,
– kosztorysowania,
– uzyskania wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń,
– wyboru/wyłonienia wykonawcy, w tym pomoc w przygotowaniu przetargu,
– zawarcia umowy z wykonawcą w tym opiniowanie umów o roboty
– realizacji zadania,
– doboru inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji,
– odbioru zadania,
– uzyskania stosownej dokumentacji powykonawczej,
– rozliczenia zadania i jego przyjęcia na stan majątku PZD.
2. Sporządzanie planu inwestycji i remontów Okręgowego Zarządu wraz z jego aktualizowaniem na podstawie planów inwestycji i remontów w ROD oraz jego wykonania przez Zarządy ROD.
3. Prowadzenie instruktażu dla zarządów ROD (referowanie tematu w organizowanych przez okręg naradach, szkoleniach oraz udzielanie porad bezpośrednich) w zakresie zasad i sposobu prowadzenia inwestycji w ROD, z zachowaniem prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa i procedur wewnątrzzwiązkowych. Wskazywanie na pozytywne działania zarządu ROD i błędy.
4. Pomoc zarządom ROD w pozyskaniu środków na realizacje inwestycji i remontów w ROD z samorządu terytorialnego i środków unijnych.
5. Udział w kontrolach ROD ujętych w przyjętym planie kontroli Prezydium OZ oraz kontrolach doraźnych obejmujących realizowane przez zarządy ROD inwestycje i remonty.
6. Opracowywanie i przygotowywanie projektów uchwał i wytycznych dla Okręgowego Zarządu PZD w sprawie zagospodarowywania, modernizacji, inwestycji, likwidacji i czasowego zajęcia terenu w ROD oraz służebności, zgodnie z kompetencjami i zakresem wynikającym ze statutu PZD.
7. Uczestniczenie w procesie likwidacji i czasowego zajęcia terenu ROD w zakresie opiniowania porozumień normujących warunki likwidacji i czasowego zajęcia terenu oraz przygotowywanie opinii w zakresie wniosków o likwidację lub czasowe zajęcie terenu.
8. Nadzorowanie odtwarzania ROD lub odtwarzania infrastruktury (badanie zabezpieczenia wszelkich praw i należności przysługujących PZD w sporządzanych wycenach w formie operatu szacunkowego przez rzeczoznawcę majątkowego).
9. Prowadzenie i nadzorowanie przebiegu fizycznych likwidacji ROD i czasowego zajęcia terenu ROD.
10. Opracowywanie założeń do projektów realizacyjnych infrastruktury nowo tworzonych ROD.
11. Koordynowanie i nadzór ogólny inwestycji w zakresie odtworzenia całości lub części ROD przez inwestorów obcych.
12. Prowadzenie i rozliczanie inwestycji polegających na zakładaniu i odtwarzaniu ROD przez PZD.
13. Sporządzanie stosownych sprawozdań rzeczowo-finansowych z przebiegu likwidacji i czasowego zajęcia ROD.
14. Opiniowanie wniosków i ich procedowanie w zakresie warunków ustanowienia służebności obejmujących nieruchomości PZD.
15. Opiniowanie planów zagospodarowania ROD
16. Opiniowanie i kontrolowanie zamierzeń i działań inwestycyjno-remontowych obejmujących nieruchomości sąsiadujące z terenami ROD na podstawie(decyzji, zawiadomień-przesłanych przez odpowiednie urzędy oraz na podstawie stanu rzeczywistego).
17. Analizowanie i przygotowywanie opinii w zakresie wniosków zarządów ROD w celu pozyskania środków finansowych na realizacje inwestycji i remontów w formie:
• dotacji z Funduszu Rozwoju ROD okręgowego lub krajowego oraz ich rozliczeń,
• dotacji z Funduszu PZD przeznaczonego na usuwanie skutków klęsk żywiołowych oraz ich rozliczeń
• pożyczek z Funduszu Samopomocowego PZD oraz ich spłat.
18. Nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem środków finansowych pozyskiwanych na inwestycje i remonty w ROD w formie dotacji i pożyczek w ramach struktur PZD oraz środków pozyskanych z zewnątrz.
Prosimy o podanie w zgłoszeniu oczekiwań finansowych. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.