Doprowadzenie wody miejskiej w ROD „Generalska”

Doprowadzenie wody miejskiej w ROD „Generalska”

Roboty budowlane

Doprowadzenie wody miejskiej w ROD „Generalska” przy ul. Bystrej B/N w Warszawie.

SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY

  • Rola Zamawiającego:

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez Zamawiającego

  • Nazwa Zamawiającego:

Polski Związek Działkowców Stowarzyszenie Ogrodowe w Warszawie Rodzinny Ogród Działkowy „Generalska”

  • Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 007015915-20287
  • Adres Zamawiającego:

1.4.1) Ulica: Bystra B/N

1.4.2) Miejscowość: Warszawa

1.4.3) Kod pocztowy: 03-573

1.4.4) Województwo: Mazowieckie

1.4.5) Kraj: Polska

1.4.6) Adres poczty elektronicznej: rod.generalska@gmail.com

1.4.7) Adres strony internetowej Zamawiającego: https://rodgeneralska.pl/

1.5) Rodzaj Zamawiającego: Stowarzyszenie ogrodowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia / Przetargu

2.2) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Doprowadzenie wody miejskiej w ROD „Generalska”

2.4) Data ogłoszenia: 18.04.2024 rok

2.5) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.6) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.7) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.8) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://rodgeneralska.pl/

3.2) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.3) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.4) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami – adres email: rod.generalska@gmail.com

3.5) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski

3.6) RODO (Obowiązek informacyjny):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95146/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych na potrzeby niniejszego postępowania jest: ROD „Generalska”.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na: „Doprowadzenie wody miejskiej w ROD Generalska”

3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2019 r., poz. 2019 ze zm.),

4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1) Rodzaj zamówienia: Doprowadzenie wody miejskiej w ROD „Generalska”

4.1.2) Wartość zamówienia: 140 000 PLN brutto

4.2) Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej na ternie ROD „Generalska” przy ul. Bystrej B/N w Warszawie

Zakres robót obejmuje:

– rozprowadzenie rur do wody pitnej na terenie Ogrodu

– montaż zasuw

Istotne parametry inwestycji:

Długość sieci wodociągowej do wykonania 832 m
w tym metodą wykopu

Zabezpieczenie infrastruktury elektrycznej podczas wykopów

Dodatkowe elementy doprowadzenia wody pitnej:

– montaż rur PEHD100 o średnicy 110 mm

– montaż uzbrojenia sieci wodociągowej – zasuwy

– wykonanie naprawy dróg i wjazdów po przekopach

4.2.2) Okres realizacji zamówienia: 4 miesiące

4.2.3) Zamawiający przewiduje wznowienie: nie

4.3) Kryteria oceny ofert

4.3.1) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.3) Nazwa kryterium: Cena

4.3.4) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.2) Rodzaj kryterium: inne

4.3.3) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancyjnego na wykonane roboty oraz zamontowane materiały

4.3.4) Waga: 40

4.3.5) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
4. zdolności technicznej lub zawodowej;

SEKCJA VI – PROCEDURA

6.1.) Termin składania ofert: 2024.04.20 10:00

6.2.) Miejsce składania ofert: rod.generalska@gmail.com

6.3.) Termin otwarcia ofert: 2024.05.09 17:30

6.4.) Termin związania ofertą: 14 dni

Pozostałe artykuły:

Chcesz dołączyć do naszego zespołu i stać się częścią Polskiego Związku Działkowców? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do naszego newslettera, by nie przegapić ciekawostek i porad dotyczących życia na Twojej działce!

Wyszukiwarka wpisów