Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego „MALINKA” rozpoczyna inwestycje
Budowa nowej sieci energetycznej na terenie ogrodu.
Zapraszamy do składania ofert na wykonanie n/w prac
1. Prace powinny być wykonane zgodnie z projektem budowlanym
2. Położenie kabla zasilającego w aleji głównej i poszczególnych alejkach bocznych
3. Wymianę żeliwnych skrzynek rozdzielczych w alejkach na skrzynki z tworzywa termoutwardzalnego
4.Wymianę liczników
5. Zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót
6. Kryterium oceny ofert jest 100 % cena. Zarząd ROD jest upoważniony do przyjęcia lub odrzucenia ofert bez podania przyczyny.
7. Pozostawienie uporządkowanego terenu po wykonaniu robót.
8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
1. Dane identyfikujące Oferenta (nazwę, adres, adres email, nr telefonu)
2. Certyfikaty i zezwolenia
3.Zakres oraz wartość netto i brutto dla całego zakresu robót wraz z parafowanym projektem umowy (dołączony do ogłoszenia)
4. Okres gwarancji minimum 36 miesięcy od dnia odbioru potwierdzonego protokołem odbioru prac.
5. Wykonawca winien dysponować swoim sprzętem do wykonania zadania.
6. Oferta powinna być czytelna i sporządzona w języku polskim
7. Zapisy nieuregulowane umową będą regulować obowiązujące przepisy prawa
Inwestor uważa za wskazane dokonanie przez oferenta wizji w terenie przed złożeniem ofert. Możliwe jest udostępnienie projektu wykonawczego oraz wykazu czynności kosztorysowych w wersji elektronicznej .
Termin wykonania prac wraz z odbiorem technicznym wrzesień-grudzień 2024r.
8. Termin składania ofert do dnia 31.08.2024r. na adres e-mail malgonia332@wp.pl
9. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w dniu 16.09.2024r.
10. Oferenci zostaną powiadomieni o wynikach przetargu za pomocą poczty elektronicznej w ciągu 7 dni od dnia rozstrzygnięcia ofert.
Załączniki:
1. Projekt budowlany
2. Projekt umowy