W związku ze zbliżającym się terminem zakończenia zbierania wniosków do planu ogólnego Miasta Stołecznego Warszawy uprzejmie przypominamy najważniejsze informacje dotyczące składania wniosków.
Wnioski można składać do 30 września 2024 r. (poniedziałek)
Aby złożyć wnioski uzupełnione przez inne osoby nie jest wymagane pełnomocnictwo.
Wnioski można złożyć w formie elektronicznej
- uzupełniając formularz na stronie http://konsultacje.um.warszawa.pl/
- przesyłając wniosek na adres plan.ogolny@um.warszawa.pl
- przesyłając wniosek na adres skrytki ePUAP Urzędu m.st. Warszawy: /UMSTWarszawa/SkrytkaESP
lub w formie papierowej
- osobiście w kancelarii Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy oraz w Wydziałach Obsługi Mieszkańców urzędów dzielnicowych
- listownie na adres Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy, Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa
Wnioski możecie państwo również złożyć za pośrednictwem Biura Okręgu Mazowieckiego Polskiego Związku Działkowców mieszczącego się przy ulicy Żółkiewskiego 35D w Warszawie.
Wnioski zostaną złożone w kancelarii Biura Architektury i Planowania Przestrzennego w poniedziałek 30 września br.